Kniha: Komunikační a obchodní dovednosti manažera
9.4.2007, PR článek , článek
Tato zajímavá kniha je určena jak pro manažery, obchodníky a podnikatele, tak i ostatní lidi, kteří si chtějí zlepšit své komunikační schopnosti. Ve velmi čtivé a prakticky zaměřené příručce najdete praktické rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit.
Nové, rozšířené a přepracované vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušeným manažerům, obchodníkům a podnikatelům. Ve velmi čtivé a prakticky zaměřené příručce najdete praktické rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch při jednání s obchodními partnery, členy týmů, podřízenými a ostatními spolupracovníky nepostradatelné.
V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, tzn. zákazníky a dodavateli, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na ně ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů a jak postupovat v konfliktních situacích. Nově se autorka podrobně zabývá technikou kladení otázek metodou SPIN, která vám při obchodním jednání výborně pomůže dosáhnout vašich cílů.
Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty. V testu vy nebo vaši spolupracovníci můžete zjistit, jakou roli v týmu zastáváte - zda jste inovátor, dotahovač, či někdo jiný. Oproti prvnímu vydání se zcela nově dozvíte, jak účinně vést mezinárodní tým pracovníků, a dále mnoho dalších nových tipů a rad ke všem tématům.
Ing. Vladimíra Khelerová, CSc
V roce 1983 absolvovala Obchodní fakultu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pracovala v zahraničním obchodě a jako pedagog na VŠE. Absolvovala několik zahraničních stáží, například na Hochschule St. Gallen ve Švýcarsku a na univerzitách ve Velké Británii. Zde zároveň získala mezinárodní certifikát pro lektorskou činnost v oblasti personálního managementu, což společně s problematikou firemní kultury, interkulturálních konfliktů v mezinárodních firmách, komunikace a vyjednávání představuje její hlavní profesní zaměření. Kromě pedagogické činnosti na VŠE působí jako lektor a konzultant. Je rovněž autorkou a spoluautorkou několika dalších publikací.
autor: Vladimíra Khelerová
ISBN: 80-247-1677-1
počet stran: 144
formát: A5
vazba: V2
prodejní cena včetně DPH: 169 Kč
V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, tzn. zákazníky a dodavateli, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na ně ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů a jak postupovat v konfliktních situacích. Nově se autorka podrobně zabývá technikou kladení otázek metodou SPIN, která vám při obchodním jednání výborně pomůže dosáhnout vašich cílů.
Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty. V testu vy nebo vaši spolupracovníci můžete zjistit, jakou roli v týmu zastáváte - zda jste inovátor, dotahovač, či někdo jiný. Oproti prvnímu vydání se zcela nově dozvíte, jak účinně vést mezinárodní tým pracovníků, a dále mnoho dalších nových tipů a rad ke všem tématům.
O autorce
Ing. Vladimíra Khelerová, CSc
V roce 1983 absolvovala Obchodní fakultu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pracovala v zahraničním obchodě a jako pedagog na VŠE. Absolvovala několik zahraničních stáží, například na Hochschule St. Gallen ve Švýcarsku a na univerzitách ve Velké Británii. Zde zároveň získala mezinárodní certifikát pro lektorskou činnost v oblasti personálního managementu, což společně s problematikou firemní kultury, interkulturálních konfliktů v mezinárodních firmách, komunikace a vyjednávání představuje její hlavní profesní zaměření. Kromě pedagogické činnosti na VŠE působí jako lektor a konzultant. Je rovněž autorkou a spoluautorkou několika dalších publikací.
autor: Vladimíra Khelerová
ISBN: 80-247-1677-1
počet stran: 144
formát: A5
vazba: V2
prodejní cena včetně DPH: 169 Kč